Propòsits (professionals) per al 2008

Com l’abc d’una vida feliç és superar-se però no posar-se les fites massa llunyanes, me’n poso unes quantes de perfectament assolibles:

  1. doctorar-me abans d’estiu
  2. deixar de fer tot el que faig (acadèmicament) i que no m’agrada. Si més no una part força substancial d’encàrrecs i autoimposicions.
  3. delegar la gestió de la meva línia de recerca
  4. doblar la meva producció d’articles en premsa. Actualment, un al mes.
  5. dedicar la meitat del meu temps a treballs estrictament creatius. Actualment, un 90% són classes i gestió i només la resta quelcom assimilable a la creació.

Fins aquí actuacions que comencen amb la lletra d. Ara una que no ho fa:

6. començar, dins aquest any, la meva primera obra de caire divulgatiu: un assaig, crònica de viatges, estudi socioeconòmic sobre el Perú.

Per aquest darrer apartat, tinc tot un any per pensar el to i el públic objectiu. Tindria una mica de Viatge a Rússia de Pla, potser quelcom de L’ou de la Serp de Xammar, segurament alguna cosa de A peu per on-sigui d’Espinàs i necessitaria d’un mínim interès acadèmic, tal vegada a la Kapucijnski.

Alguna idea?

Anuncis

Deixa un comentari

