Amy Winehouse

El que són les coses. Ahir em va donar per buscar música d’Amy Winehouse per internet. Com ja fa mesos que, degut a les actualitzacions de Windows, la sobrecàrrega de firewalls, antivirus i diversos, no tinc manera de que funcionin l’emule ni el limewire, vaig haver de buscar-la a youtube i al radio.blog. El fet és que aquesta dona, de tot just vint-i-quatre anys, té una veu meravellosa, extraordinària. I jo que no tastava el soul des dels dies del Crysler180 amb olor a plàstic nou del meu pare, m’hi vaig capbussar. Una cosa va portar a l’altre, de la música a la imatge, de la foto a la biografia, de la biografia (millor en anglès, més completa) a les seves desventures amb les drogues, la beguda i la premsa.

A aquestes altures, la ingesta massiva d’Amy Winehouse ja m’havia donat mal de cap i com aquesta música cal escoltar-la i no sentir-la i jo ja us he dit que no sé fer dues coses a l’hora, el resultat va ser una migranya de cavall. Però finalment em vaig adormir i he dormit bé (aquí un parèntesi per dir que vaig somiar gens eròticament amb la meva companya Laura i els seus quatre fills – en té dos- en mig d’un aiguabarreig tenebrós amb la novel·la La carretera).

I aquest vespre, després de més d’una hora fent i desfent en el meu tallafocs per poder baixar-me tota la música possible d’aquesta bona dona, he aconseguit la meva fita, l’he posada ben forta en l’ipod al menjador i m’he embadalit preguntant-me perquè els creadors viuen tan al límit la seva existència i perquè aquesta veu té molts números per acabar desapareixent. Li hauré de preguntar a en Donat quan el vegi.

5 Respostes

  1. Guau, quina plantilla més maca ara: felicitats !!!

  2. Gràcies. No és mèrit meu, és cosa d’aquesta gent de WordPress…

    😉

  3. Hola,
    Ja t’he trobat, el bloc.cat no xutava… així et seguiré llegint, no sé si deixant masses missatges… ja t’he RSSat.

  4. Ben retrobat, Francesc. Espero poder dir el mateix, malauradament no sempre el temps acompanya.

  5. Ja som dos que ens agrada l’Amy. És el meu primer descobriment d’aquest any

Deixa un comentari

