La roba d’ahir

Sabates marrons amb la punta gastada. Les vaig comprar en un outlet entre Los Angeles i Las Vegas ara fa dos anys. No vaig poder dir que no. La clariana de color en el frontal li dóna un caire de sabata usada típica de polític nord-americà en precampanya. Més a munt, pantalons verds amb cinturó marró. Sempre fidel a la Carretera de Sants, els pantalons van arribar al meu armari fa menys de mig any. Del cinturó no me’n recordo.

Camisa Lacoste blanca amb franges verticals taronges i marrons. Malgrat l’eficient planxat de Delia, el pas dels anys i l’ús recurrent es nota i el color ja es veu gastat. Va ser adquirida farà quatre anys en un altre outlet, aquest cop Lacoste, en ple Guinardó. Gràcies a aquesta compra amb descompte el meu guardarroba va adquirir un marcat to de nen pijo durant uns quants anys.

Finalment, corbata marró amb una trama diagonal. Heredada del meu pare, com totes les meves corbates, i que llueixo amb orgull des dels dies de professor de batxillerat. El pas del temps es veu sobretot en els desfilats del revers i en la tendència natural de la corbata a inclinar-se cap a la dreta. Per últim, una americana verda de periodista dels anys setanta (tipus Downey Jr. a Zodiac) i una barba de dos dies. A sobre, quan vaig passar per davant del despatx de la professora Ysa em va dir què guapo que vas. Contra l’evidència, començaré a creure-m’ho.

Anuncis

Una resposta

  1. llastime que no t’en recordin d’on va surtir el cinturó! 😉

Deixa un comentari

