Cap a Andorra

Demà a la tarda marxo cap a Andorra. Em vénen a buscar en un taxi, individual o compartit, i em transporten cap a les valls del País dels Pirineus.  Si a Barcelona ja començo a passar fred (avui he trobat pantalons d’hivern al meu guardaroba) a la muntanya el fred que s’espera no sé si l’hauré viscut mai: entre 4 i -6ºC i una temperatura ambient de fins a -13ºC. Bé, de fet hauria de dir que ni el viuré ni m’esperarà perquè no crec que arribi a moure’m de l’hotel.

Andorra sembla ser que organitza o li organitzen un gran congrés cada l’any, aquest. Hi inviten polítics i acadèmics de renom i a l’hora de les rebaixes acaben confirmant polítics i acadèmics més o menys d’anar per casa. A diferència dels congressos acadèmics on acostumo a moure’m, aquest preveu ser dels de lluïment, grans frases i mitjans de comunicació. És a dir, quelcom que em fa una mandra absoluta i que ha de determinar si acabo d’anar al sopar de benvinguda, al de gala o a cap dels dos.

Què fa un individu com jo en un lloc com aquest? En llenguatge de Xavier Roig diríem el merda, en realitat acabar de deglutir uns quants articles i informes passats pel túrmix i abocar-los en anglès o català (encara està per veure) en un temps que no superarà els deu minuts. Això sí, l’habitació i l’hotel semblen estupendos i els meus horaris de llibertat sembla que innexistents. Imagino que he d’anar fent-me a la idea que la meva vida tindrà cada cop més (qui ho hauria dit fa quatre anys) un pèl cada cop més gruixut de show business, passi de models i pretensió d’ideòleg del regne. Allà vaig comercialitzada, despersonalitzada, espanyolitzada i ensopida vila d’Andorra la Vella.

Anuncis

Deixa un comentari

