Lectures a Juliol de 2013

Deixo una llista de lectures acabades o començades des del darrer post. De memòria:

Jo confesso, de J.Cabré. Abandono a la pàgina 500
Meeting Mr.Kim, sobre una anglesa a Corea
El viaje, de Sergio Pitol. El llibre de viatges que un dia voldria escriure
Acantilados de acero, de Jünger. Allà va, per la meitat.
– El pack Nada es gratis; Modesta España, d’E.Juliana; i El declive de los dioses, de M.Guindal.
– L’altre pack: The geopolitics of emotions, de D.Moïsi i The paradox of globalisation, de D.Rodrik.
La mar blava, de J.M. Sagarra, per la meitat.
– El 2n volum del compendi de les memòries de W.Churchill sobre la 2a guerra mundial, en les primeres pàgines
Mossegar la poma, de F.Serés, a punt d’acabar-lo.
Culture Shock Korea i la Lonely Planet idem.
La plaça del diamant, de M.Rodoreda. Bellament escrit, trist i amb català fabulós.
– Avança amb pas ferm L’Espanya contemporània de Vicens Vives.

4 Respostes

  1. Per què has abandonat JO CONFESSO a la pàgina 500? Estic a punt de començar-lo.
    M´apunto El viaje, Pitol

  2. M’avorria. Un excès d’artificiositat. No m’identificava amb el personatge. El viaje, sí, és un gran inici amb Pitol. M’han entrat ganes de llegir-lo sencer.

    Gràcies pel comentari i bon estiu!

  3. Coneixes PRIMAVERA, ESTIU, ETCÈTERA. Marta Rojals

    STONER, Jhon Williams el. 62

    Bons llibres !!

Deixa un comentari